605 2.9/3.0 SV24 - объркване и проблеми.

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1108
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 118 times
Been thanked: 85 times

605 2.9/3.0 SV24 - объркване и проблеми.

Мнениеот Dino Kirov » вт юни 30, 2015 6:15 pm

Ще започна от самото начало. Мой съученик и приятел от гимназията, също толкова луд фен на Пежо, наскоро закупи своята трета 605-ца. Не просто каква да е, навярно най-запазената и луксозна 605-ца купувана и поддържана изцяло в България някога. За повече информация ще оставя на него обаче, ако иска да сподели. Ще спомена само, че колата е с ниво на оборудване 4 - най-високото и няма екстра, която да липсва. Произведена е август 95-та и е на реални 200 000км в момента.

Е да де, ама започват проблемите тук.

Всичко по колата е перфектно с изключение на:

разхода
вакуумните диафрагми (подобно на ACAV системата при 405 Mi16)
информацията от SERVICEBOX-a.

Да почна по ред на номерата. Извършени са два неуспешни опита за газифициране - с Landi Renzo и с Fobos. На PP/Lexia на бензин колата е изцяло в нормите, обаче и двата газови компютъра четата на празен ход 156мс бензиново време, на 6000об/мин - 20мс. Двама различни газаджии, единият лично изпитан и много читав, не можаха да се преборят.

Вакуумните диафрагми са два броя. Едната се контролира директно от вакуума на мотора, без соленоид, а другата през соленоид към вакуумен акумулатор. И двете диафрагми + соленоида са заминали, нови не могат да се закупят, защото са NFP (не се предлагат вече).


И накрая - servicebox-ът. Моторът уж е 3.0 (UKZ - ZPJ4), обаче servicebox-ът го изкарва като 2.9i - 605 R КУПЕ С 4 ВРАТИ 2,9 i V6 24v 200. По талон не може да се каже нищо, защото СФА са я регистрирали като "без номер" на двигателя и се води 2.0i.

Ta, на въпросите.

1. Как да се процедира с газта? Ако не може да се направи, ще си остане на бензин и само за weekend-a, което май е и най-добрият вариант за такъв автомобил.

2. Какво може да се направи по въпроса с ACAV-оподобната система и контрола ѝ?

3. С какъв мотор е в крайна сметка тая кола? :?

Потребителски аватар
Duorkin
полковник
полковник
Мнения: 900
Регистриран на: чет апр 14, 2005 7:51 pm
Град: Перник
Кара: Peugeot 605 SRdt,Peugeot 205
Has thanked: 124 times
Been thanked: 110 times

Re: 605 2.9/3.0 SV24 - объркване и проблеми.

Мнениеот Duorkin » вт юни 30, 2015 9:50 pm

колата МОЖЕ да се газифицира :)
Диагностика и монтаж на ГИ.Перник 0877261666

Vato
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 776
Регистриран на: чет мар 11, 2010 12:45 pm
Град: Варна, Стара Загора
Кара: 406 Coupe 3.0 V6; 405 Mi16x4; C5 3.0 HDI; Xantia Activa Turbo C.T.; Volvo S60 R
Has thanked: 93 times
Been thanked: 243 times

Re: 605 2.9/3.0 SV24 - объркване и проблеми.

Мнениеот Vato » вт юни 30, 2015 10:25 pm

Zpj4

Потребителски аватар
peug 305 sr
полковник
полковник
Мнения: 836
Регистриран на: ср дек 21, 2011 1:58 am
Град: Г.Оряховица
Кара: Peugeot 605 SVE 24 Peugeot 406 HDI 90 Peugeot 504 2.0 Citroen ZX Aura Mercedes-Benz A 160 Lada 150
Has thanked: 138 times
Been thanked: 51 times

Re: 605 2.9/3.0 SV24 - объркване и проблеми.

Мнениеот peug 305 sr » чет юли 02, 2015 8:31 pm

Дино-имам чувството че пишеш за моята кола...Историята и е същата-даже и тя е записана 2.0 литра в талона и е без номер на двигателя.Имала е газов инжекцион който по някаква причина са махнали...Двигателя ми е ZPJ 4 200 к.с. и си има АКАВ системата-мисля че 2946 кубиковия няма тази система а и трябва да е с ангренажен ремък а не с верига като моя-така че на външен вид моторите ще са доста различни.Новия мотор май че го слагат след 95-та година на 605.АКАВ-а и при мен не работи-поне на място -но не знам защо...Камерите са три. :?

Потребителски аватар
Dino Kirov
генерал
генерал
Мнения: 1108
Регистриран на: вт юни 26, 2007 4:06 pm
Град: Пловдив.
Кара: не с крака и ръце, а с ум и сърце.
Has thanked: 118 times
Been thanked: 85 times

Re: 605 2.9/3.0 SV24 - объркване и проблеми.

Мнениеот Dino Kirov » пет юли 03, 2015 2:31 am

Да, моторът е с верига. Тук ACAV-ът е с две диафрагми. Интересно къде ще да е третата? Има една на дросела - с нея стават три, ама тя е за cruise control-а. Той между другото също не работи по някаква странна причина - даже не му светва лампата на таблото, когато се даде на контакт. Иначе на самото копче светва сигнализацията, когато го натиснеш.

Потребителски аватар
peug 305 sr
полковник
полковник
Мнения: 836
Регистриран на: ср дек 21, 2011 1:58 am
Град: Г.Оряховица
Кара: Peugeot 605 SVE 24 Peugeot 406 HDI 90 Peugeot 504 2.0 Citroen ZX Aura Mercedes-Benz A 160 Lada 150
Has thanked: 138 times
Been thanked: 51 times

Re: 605 2.9/3.0 SV24 - объркване и проблеми.

Мнениеот peug 305 sr » съб юли 04, 2015 12:32 am

Ами трябва да ги снимам за да ти покажа какво имам предвид... :)


Върни се в “605”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост