205 1.6 GTI - The little red Dream

Само за тунинг проекти.
Теми няма да могат да бъдат пускани тук.
Теми се пускат в Пежо тунинг. Когато проектите са достатъчно развити, по преценка на Администратор се местят тук.
Потребителски аватар
transformer205
генерал
генерал
Мнения: 2979
Регистриран на: пет юни 27, 2008 8:48 pm
Град: София
Кара: 205 2.0-Т16 205 1.9CTI 205 1.6 CTI ...кога в бокса кога в движение...иначе нема да е интерсно
Has thanked: 17 times
Been thanked: 517 times
Контакти:

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот transformer205 » пет ное 27, 2009 7:49 pm

Ясно,шот аз като си купувах апаратите,не ги бях догледал нещата и тия 266мм дискове дет ги взех мисля че имат 2 офсета,или се бъркам :shock:

Потребителски аватар
Boris
полковник
полковник
Мнения: 878
Регистриран на: чет юни 16, 2005 9:19 am
Град: Шумен
Кара: Peugeot 106/205 - 1.6
Has thanked: 104 times
Been thanked: 138 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Boris » съб ное 28, 2009 10:32 am

Има два офсета на 266 дисковете ама на 1.6 главина ни един не става
Dracon circuit - 0:58
Serres circuit -1:35

Потребителски аватар
Mystique
лейтенант
лейтенант
Мнения: 507
Регистриран на: ср авг 05, 2009 11:03 am
Град: София,Дианабад
Кара: 205 XU7JP4 '86 / 306 XU10J4R Cabriolet '98 / 307cc EW10J4 '04
Has thanked: 199 times
Been thanked: 78 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Mystique » пет дек 11, 2009 1:20 am

Колеги,трябва ми пластинката,която е за самореглажа на ръчната.За задно дясно колело,ако има значение..Ако на някой му се намира ще съм му адкси благодарен. :ibree:
Изображение

Иначе тези дни най-накрая намерих време да си поиграя с така дългоочакваното серво,за което съм искренно благодарен на Коста :evalata: Ето нагледно какво му се случи:
ИзображениеИзображениеИзображение
Общо взето почти се отказах да слагам лукасите на 266мм."прозрях" че гумите ще блокират много лесно.Засега ще си карам с бендиксите,пък по-нататък може би ще търся гирлинг.А гирлинга става на мойте дискове(1.6) без преправяне нали?


Също така таблото го докарах до шприц кит,има още малко за доизглаждане но ще стане.Мисля да го боядисам със спрей за брони и да го лакирам..Същото ще претърпят и лайстните на вратите и броните..
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Също така търся горната част("кожената") на старото табло на 205.Единственото ми изискване е да е здраво..Ако някой има или знае къде има да свирка..
Като цяло мисля да се опитам да намаля шумовете в купето от пластмасите максимално.Мисля на всички контактни повърхности между панелите да сложа самозалепващ латексов уплътнител за прозорци.
Засега е това.Като има още движение ще пиша..
Как нямам търпение да я стегна и да се почне с доработките :rally:

Потребителски аватар
sas_88
сержант
сержант
Мнения: 418
Регистриран на: нед мар 23, 2008 10:26 pm
Град: София
Кара: е36 316, 309-Же-Те-Йййй
Been thanked: 2 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот sas_88 » пет дек 11, 2009 1:28 am

Със скърцането няма да се оправиш! Иначе успех :)
Изображение

Потребителски аватар
Boris
полковник
полковник
Мнения: 878
Регистриран на: чет юни 16, 2005 9:19 am
Град: Шумен
Кара: Peugeot 106/205 - 1.6
Has thanked: 104 times
Been thanked: 138 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Boris » пет дек 11, 2009 11:25 am

Аз на мойто 205 съм с ате апарати от 106 или саксо и накладките са за този апарат, а иначе диска си остава този от 1.6 като за бендикса (изнесен навътре).

Става и с апарати и от 1.9 пак със диска от 1.6 ама много трудно се намират, а и повечето са стари и трябва да им се сменят гумички, О-пръстени, така че по-добре от някоя по-новя с 247 диск(те всички са с ате) - я 106, я 206, а може и цитроени некви... има ги бол...аааа и на 306 и ZX ги има много... :sbirka:
Dracon circuit - 0:58
Serres circuit -1:35

Потребителски аватар
Mystique
лейтенант
лейтенант
Мнения: 507
Регистриран на: ср авг 05, 2009 11:03 am
Град: София,Дианабад
Кара: 205 XU7JP4 '86 / 306 XU10J4R Cabriolet '98 / 307cc EW10J4 '04
Has thanked: 199 times
Been thanked: 78 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Mystique » пет дек 11, 2009 11:45 am

Мерси колега. :evalata: Само да сменя сервото,да видя какво ще е положението с него и ще му мисля после.То така като гледам колко коли са с АТЕ май няма да ми е много трудно да намеря.Дано поне успея да намеря тази пластинка на задната спирачка.На някой не му ли се намира някой стар барабан,че в момента май задното дясно колело въобще не спира,а ръчната лови слабо и само на лявото :udri:

Потребителски аватар
Boris
полковник
полковник
Мнения: 878
Регистриран на: чет юни 16, 2005 9:19 am
Град: Шумен
Кара: Peugeot 106/205 - 1.6
Has thanked: 104 times
Been thanked: 138 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Boris » пет дек 11, 2009 12:20 pm

ееее имам ... забравих да кажа

цели два барабана даже имам... малко са ръждясали от седене в мазето ама поне има части, накладки, лагери, пружинки абе квото има в един барабан :mehehe:

А теб те засичам всеки път на Шипченски проход като минавам от там :)
Dracon circuit - 0:58
Serres circuit -1:35

Потребителски аватар
Mystique
лейтенант
лейтенант
Мнения: 507
Регистриран на: ср авг 05, 2009 11:03 am
Град: София,Дианабад
Кара: 205 XU7JP4 '86 / 306 XU10J4R Cabriolet '98 / 307cc EW10J4 '04
Has thanked: 199 times
Been thanked: 78 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Mystique » пет дек 11, 2009 12:38 pm

Може,аз често минавам от там.
Дай да се разбереме нещо за тая пружинка.Казвай къде и направо да идвам да гледам..

Между другото нормално ли е отпред да съм с бендикс,а отзад с лукас?Така ли е оригинално 1.6 гти?

Потребителски аватар
Alexander Bakov
генерал
генерал
Мнения: 2440
Регистриран на: пет авг 11, 2006 11:52 pm
Град: София
Кара: Peugeot 205 GTI XU10J4RS
Has thanked: 52 times
Been thanked: 95 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Alexander Bakov » пет дек 11, 2009 3:55 pm

Лукас май са малко по широки , ако има някаква логика трябва да си с Лукас

Потребителски аватар
Mystique
лейтенант
лейтенант
Мнения: 507
Регистриран на: ср авг 05, 2009 11:03 am
Град: София,Дианабад
Кара: 205 XU7JP4 '86 / 306 XU10J4R Cabriolet '98 / 307cc EW10J4 '04
Has thanked: 199 times
Been thanked: 78 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Mystique » нед мар 07, 2010 11:23 am

Реших да вкарам малко нововъведения както в темата, така и в колата.
След като ремонтирах мотора, той все още харчи все едно е 150коня, без да върви чак толкова. От край време съм си пуснал една муха да вкарам мотора от старата 306-ца на брат ми 1.8 16в XU7JP4. Общо взето целта, която искам да постигна е 10 разход, но съм убеден, че и вървежа ще се подобри доста. 306-цата с този мотор харчеше 10-11(при повечко газ) градско, в оригиналния му вид с обикновен панелен въздушен филтър с кутията, с катализатор, с хидравлична помпа, които няма да ги има на 205-цата, която пък от своя страна е доста по-лека от 306-цата. На 205 мисля да го монтирам с конусен филтър(сложен в кутия и изолиран,демек цял колд еър интейк),както и генерация с резонатор, средно гърне(за да не е супер шумна все пак) и крайно спортно, като това в подписа ми. Някой хубав ден като заработи може и да му лепна един "охлюФ" от ГТИ6 но засега ще го монтирам с чугунения колектор.
Ето го и мотора в цял и полу-разглобен вид-->
ИзображениеИзображение

Пораженията по него са счупен всмукателен колектор,пробит картер и най-тежкото - напукани кожух на скоростите и диф-а.
ИзображениеИзображение
Всмукателния колектор мисля да е същия(пластмасов), защото при другия вариянт с колектор от ГТИ6 може би ще се подобри вървежа, но и разхода ще скочи. За картера се чудя дали да го лепя или направо да си търся друг, а може и да сложа този от 1.6-цата ако пасне.
За скоростната кутия тук се опитват да ме убедят, че ако се навари нямало да има проблем, защото там няма налягане на маслото. Аз обаче не виждам как ще си сложа чупена скоростна кутия на колата, затова се допитвам до вас каква кутия да си взема. За момента чуденката ми е между кутия от 1.9 и същата кутия като счупената от 306, на която обаче не успявам да открия предавателните числа(единствено намерих коментар,че била доста дълга). Незнам обаче дали ако сложа кутия от 306 няма да срещна трудности по лостовата система, но предполагам, че не е невъзможно да се преправи(отворен съм за съвети как става това). Като цяло искам по-дълга кутия, защото искам да карам и извънградско без да съм в някви космически обороти при 120-130, както досега с ВЕ1. Друг вариант е да сложа цялата карантия от счупената кутия в кожуха на сегашната ми ВЕ1, но незнам дали е възможно. Чакам вашите съвети и предложения.. :evalata:

п.п.Сега се сетих и още нещо.ГТИ-то има уреди за налягане и темпреатура на маслото,които 306-цата нямаше. Има ли как да си сложа датчиците от 1.6, за да работят уредите по таблото, при положение че двигателя ще е с оригиналното ЕКУ ?

И още едно питане, най-вече към колегите с ми16-ки. Как става врътката с пререгистрирането на колата с новия двигател?Ходи ли се на технотест или просто се сменят документите?(за протокола - 306-цата беше регистрирана на мое име (както и 205-та) и си имам големия талон,на който е написано "бракуван")

Потребителски аватар
Alexander Bakov
генерал
генерал
Мнения: 2440
Регистриран на: пет авг 11, 2006 11:52 pm
Град: София
Кара: Peugeot 205 GTI XU10J4RS
Has thanked: 52 times
Been thanked: 95 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Alexander Bakov » нед мар 07, 2010 1:11 pm

При положение , че сменяш двигателя с различен от досегашния трябва да минеш през Технотест , това е при положение ,че искаш изрядни документи. Но ако колата си я правиш за теб и нямаш намерение да я продаваш на някой , който не живее в София смятам , че няма проблем да си я караш със сегашния талон

Потребителски аватар
Mystique
лейтенант
лейтенант
Мнения: 507
Регистриран на: ср авг 05, 2009 11:03 am
Град: София,Дианабад
Кара: 205 XU7JP4 '86 / 306 XU10J4R Cabriolet '98 / 307cc EW10J4 '04
Has thanked: 199 times
Been thanked: 78 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Mystique » нед мар 07, 2010 1:30 pm

Цялата тая работа е вследствие на осмисления факт, че тази кола е непродаваема. Дори и да я пробутам на някой за 1000лв(в което силно се съмнявам, в предвид колко ГТИ-та се продават в момента за смешни пари и пак няма кой да ги земе)не виждам каква по-хубава кола мога да взема за тея пари, а ако ще трябва да дам още толкова за да си купя друга, по-добре да ги набия в тази и да си направя 306 в тяло на 205..пък нека ми дрънчат пласмасите

Затова имам нужда от съветите ви, защото съм млад, не работя в сервиз и нямам чак толкова опит и би ми било изключително трудно да се справя сам. С две думи - вие сте ми надеждата
(само не ме разбирайте погрешно,не искам вие да ми свършите работата,а просто да давате съвети и насоки как да стане най-лесно/качествено)

Потребителски аватар
pitbul_bolid_205
ЧЛЕН НА КЛУБА
ЧЛЕН НА КЛУБА
Мнения: 811
Регистриран на: нед май 13, 2007 10:59 am
Град: Sofia
Кара: 607 V6, 205 1.9 GTI; 206 SW automat;
Has thanked: 159 times
Been thanked: 92 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот pitbul_bolid_205 » пон мар 08, 2010 6:41 pm

Евала за идеята ти братле, но според мен се забъркваш в страшен филм и цифри от сорта на 1000 лева до никъде няма да стигнат.
Иначе в Смолян имам приятел който има същия такъв мотор на части - всичко му е там само няма едното бутало и блока му е счупен в следствие на воден чук. Драсни точно какво ти трябва и този уикенд ще съм там и ще говоря с него да казва цени и евентуално да ти карам частите, ако си подготвен естествено.
Ппздрави!!!
П.С. /няма комерс в това, просто ако мога да ти помогна, ще е помощ и за двама ви/.

Потребителски аватар
transformer205
генерал
генерал
Мнения: 2979
Регистриран на: пет юни 27, 2008 8:48 pm
Град: София
Кара: 205 2.0-Т16 205 1.9CTI 205 1.6 CTI ...кога в бокса кога в движение...иначе нема да е интерсно
Has thanked: 17 times
Been thanked: 517 times
Контакти:

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот transformer205 » пон мар 08, 2010 7:33 pm

Що бе,да не казвам,че имаме мотор,търсим само скорости кво 1000лв бе батенце,ние сме готови вече
п.с тия дни сменихме един осмак с 16к аи освен за мотора други пари няма да се наливат особенно,2 дена работа

Потребителски аватар
DYNACORD
лейтенант
лейтенант
Мнения: 760
Регистриран на: пон дек 19, 2005 5:06 pm
Град: София
Кара: 205 GTi Mi16 / 306 GTI-6 / Type S / Trek Fuel
Has thanked: 31 times
Been thanked: 83 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот DYNACORD » пон мар 08, 2010 10:25 pm

аз не схващам много идеята?
хем искаш да бега повече, хем да е с по-дълги скорости и да харчи по-малко.. няма такъв филм
който и да е 16в мотор трябва постоянно да е в обороти за да има повер - по-къси скорости. при 8те клапана е друго - особено при 1.6ците
твойта + диф от ми16 (или от партнер, експерт дизел които са най-късите) е най-идеалния случай. щом искаш малък разход на извънградско, слагаш 5та от дизел.
Въпреки, че отдавна е доказано, че скорости над 180км/ч просто не са удачни за тая кола

На теория е възможно да се регистрира с тоя мотор. Но както са казали древните философи - на теория разлика между практиката и теорията няма, но на практика има. Пък и ако въобще мине технотест, ще ти одерат кожата за данъци и още сума ти такси - излишни главоболия.
Вервай ми, няма да забогатееш като я дадеш за 1000лв. Пък ако ти се наложи, винаги има ентусиасти, които търсят бегачки :kodapraish:

Иначе екстра си се насочил, лека полека всичко отива към 16ки :banan:

Потребителски аватар
transformer205
генерал
генерал
Мнения: 2979
Регистриран на: пет юни 27, 2008 8:48 pm
Град: София
Кара: 205 2.0-Т16 205 1.9CTI 205 1.6 CTI ...кога в бокса кога в движение...иначе нема да е интерсно
Has thanked: 17 times
Been thanked: 517 times
Контакти:

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот transformer205 » пон мар 08, 2010 10:37 pm

тва па с регистрацията е пълен смех,пазиш со стария мотор и ако решиш да я продаваш я даваш с него,ако некой иска да си кара с ч6ката да се оправя,ма що въобще става дума за продаване не разбрах,са ше я праим да бяга или ше я стегаме за продажба???

Потребителски аватар
icko
Good Old Fashioned Lover Boy
Мнения: 709
Регистриран на: пон авг 15, 2005 7:38 pm
Кара: Corsa A C14NZ/C (и некво съживено пежо)
Been thanked: 8 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот icko » пон мар 08, 2010 11:56 pm

Мен доста ме кефи идеята за 1.8 с ГТИ-6 периферия.. Ще харчи много като я настъпваш много, като я галкаш ще е икономична. Слагай квит скорости имаш. Кат оправиш мотора ще го мислиш тогава. Най добре си остани с твоите, така няма да ти се налага да сменяш нищо, а и скоростомера и километража ще отчитат вярно.
Яцко

Потребителски аватар
Mystique
лейтенант
лейтенант
Мнения: 507
Регистриран на: ср авг 05, 2009 11:03 am
Град: София,Дианабад
Кара: 205 XU7JP4 '86 / 306 XU10J4R Cabriolet '98 / 307cc EW10J4 '04
Has thanked: 199 times
Been thanked: 78 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Mystique » вт мар 09, 2010 3:28 am

Първо искам да благодаря на всички за отзоваването.Почвам подред..
pitbul_bolid_205 написа:Евала за идеята ти братле, но според мен се забъркваш в страшен филм и цифри от сорта на 1000 лева до никъде няма да стигнат.
Иначе в Смолян имам приятел който има същия такъв мотор на части - всичко му е там само няма едното бутало и блока му е счупен в следствие на воден чук. Драсни точно какво ти трябва и този уикенд ще съм там и ще говоря с него да казва цени и евентуално да ти карам частите, ако си подготвен естествено.
Ппздрави!!!
П.С. /няма комерс в това, просто ако мога да ти помогна, ще е помощ и за двама ви/.

Благодаря за офертата.Всичко зависи от цените,които можеш да ми предложиш. Като цяло за да сглобя мотора ми трябват скорости,всмукателен колектор и картер, всичко останало е налично. За скоростите вариантите ,които остват за мен са тези, които споменах в по-горното мнение, или от 1.9 или същите от 1.8,което за момента ми е фаворит(за скорости има 2 оферти по 250лв, но честно казано вярвам, че ще намеря и за по-малко), за всмукателен колектор преди време ми искаха 100лв, надявам се все още ме чака(ако не успея да намеря по-ефтино),а картера - той е лесна работа (или моя от 1.6 или ще се купува някакъв).
Ако дадеш добри оферти за скорости и всмукателен може да стане работата..

transformer205 написа:Що бе,да не казвам,че имаме мотор,търсим само скорости кво 1000лв бе батенце,ние сме готови вече
п.с тия дни сменихме един осмак с 16к аи освен за мотора други пари няма да се наливат особенно,2 дена работа

И аз не въждам къде двигателя ще глътне 1000лв,няма толкова много неща за купуване.Скорости,всмуактелен колектор,ремък и ролки,пари на човек да върже електрониката мисля че 5-6-700 ще стигнат,колкото да заработи мотора.Иначе то е ясно че и 10000 може да глътне тая кола :mrgreen:
И в тоя ред на мисли, преди време ми беше дал номера на твоя жичкаджия Бисер,той дали ще може да върже електрониката на мотора и колко би взел за това?

DYNACORD написа:аз не схващам много идеята?
хем искаш да бега повече, хем да е с по-дълги скорости и да харчи по-малко.. няма такъв филм
който и да е 16в мотор трябва постоянно да е в обороти за да има повер - по-къси скорости. при 8те клапана е друго - особено при 1.6ците
твойта + диф от ми16 (или от партнер, експерт дизел които са най-късите) е най-идеалния случай. щом искаш малък разход на извънградско, слагаш 5та от дизел.
Въпреки, че отдавна е доказано, че скорости над 180км/ч просто не са удачни за тая кола

На теория е възможно да се регистрира с тоя мотор. Но както са казали древните философи - на теория разлика между практиката и теорията няма, но на практика има. Пък и ако въобще мине технотест, ще ти одерат кожата за данъци и още сума ти такси - излишни главоболия.
Вервай ми, няма да забогатееш като я дадеш за 1000лв. Пък ако ти се наложи, винаги има ентусиасти, които търсят бегачки :kodapraish:

Иначе екстра си се насочил, лека полека всичко отива към 16ки :banan:


Нещо си останал с грешно впечатление. Твърдо съм убеден, че с тоя мотор ще бяга повече от 1.6 и никой не може да ме убеди в противното, също така с оглед на разхода, който правеше 306-цата съм (не чак толкова твърдо,но все пак) убеден, че 205-та с този мотор ще харчи ако не по-малко то поне колкото 306-цата (а и все пак няма да има хидравлична помпа,купето е с 2-300кг по-леко и мотора ще "вдишва" и "издишва" по-леко).Относно вървежа, моята цел(за момента) не е максимално добри времена. Искам да сложа този мотор, защото просто е много по-модерен и ефективен в сравнение с 1.6.
Сегашната кутия на 1.6 се отписва с тая хрупаща трета и с несменяното масло от 100 години.Това е още една причина да искам скорости от 306,защото искам най-накрая нормална трета, а не всеки път като искам да вкарам трета да трябва да минавам през втора, за да завърти вала. А и целта ми с по-дългите скорости не е макс спийд, а просто да си карам спокойно и нормално по магистралата без да я настъпвам.

Именно за това не съм тръгнал да я продавам,щото до никъде няма да стигнат тея 1000лв, само дето ще съм се разделил с малката мечта, затова тоя вариант с продаването въоще не съществува, тая кола е вечно моя.

transformer205 написа:тва па с регистрацията е пълен смех,пазиш со стария мотор и ако решиш да я продаваш я даваш с него,ако некой иска да си кара с ч6ката да се оправя,ма що въобще става дума за продаване не разбрах,са ше я праим да бяга или ше я стегаме за продажба???


Вече и тва ми е ясно. Ще си карам така пък дано никога не чуя репликата :cop: "я дигни капака" :cop:

icko написа:Мен доста ме кефи идеята за 1.8 с ГТИ-6 периферия.. Ще харчи много като я настъпваш много, като я галкаш ще е икономична. Слагай квит скорости имаш. Кат оправиш мотора ще го мислиш тогава. Най добре си остани с твоите, така няма да ти се налага да сменяш нищо, а и скоростомера и километража ще отчитат вярно.


Това е добра идея, но все пак с гти6 периферия квото и да правя, ако ще на всеки светофар да я гася пак няма да харчи 10. Всъщност за момента не ми е зор да е чак толкова мощна, но знае ли човек, туковиж след време съм се опаричил и може и да не ми стигат тея 110 коня и като нищо да стане точно нещо такова. Като начало мисля да започна с изпускателен колектор от гти6, ама има време до тогава. В момента и двете скоростни дето ги имам не стават, а и мотора няма кво да го оправям един всмукател, картер отдолу и е готов, скоростите са проблема.Относно тва да не ми се налага да сменям нищо - затова съществува вариянта за скорости от 1.9, хем няма да сменям нищо, хем ще са по-дълги,но пък проблема с третата остава..

И пак благодаря на всички за подкрепата!!! :evalata: :evalata: :evalata:

Потребителски аватар
ifcho
BADMIN
BADMIN
Мнения: 8010
Регистриран на: съб апр 09, 2005 11:59 pm
Град: София
Кара: Outback H6
Has thanked: 135 times
Been thanked: 375 times
Контакти:

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот ifcho » вт мар 09, 2010 4:23 am

Ако си от София, мини в събота през гаража, вземи си и капака на дифа да го погледнем. Ще ти отговорим и на всичките въпроси, че много дълго за форум :)
В най-лошият случай, може да се сглоби една кутия от двете които имаш ;-)

1.8 16v e доста готин мотор с доста потенциал. Трябва му само един колянов вал от mi16, доста разтъргване на главата, валчета и електроника, всмукателен, изпускателен колектор и може да стигне и мине 160-170 кончета. :twisted:

Ето и табличка с дифовете на 306.
Прикачени файлове
306gear.JPG
306gear.JPG (79.49 KиБ) Видяна 854 пъти
Вие що за хора сте вообще. Как ще ми забраните да слагам снимката на моето пежо вие направо ма очаровахте

Потребителски аватар
Mystique
лейтенант
лейтенант
Мнения: 507
Регистриран на: ср авг 05, 2009 11:03 am
Град: София,Дианабад
Кара: 205 XU7JP4 '86 / 306 XU10J4R Cabriolet '98 / 307cc EW10J4 '04
Has thanked: 199 times
Been thanked: 78 times

Re: 205 1.6 GTI - The little red Dream

Мнениеот Mystique » вт мар 09, 2010 10:18 am

Къде и кога в събота?(на ЛС)
Той капака е лесна работа да се залепи дупчицата. Проблема е напукания кожух на скоростите(вижда се на снимката).Ще донеса направо и тях да кажете има ли хляб в тях. Иначе ако се сглоби една кутия от двете това ще е най-добрия вариант, защото парите за скоростна кутия могат да отидат за нещо друго.
Наистина мотора има много потенциал и затова така съм се нахъсал да го слагам, но за момента ще е стоков. По-натам като заработи и ако има пари може да се мисли за подобрения..
Все пак съм на 19 години и за момента ми идва малко в повече да храня кола която харчи 12-13-15. Сега карам служебната баничарка(фиорино), която харчи 10(нафта) и разликата в парите е огромна. Ако постигна това и на 205-ицата ще съм на върха на щаститето.. :brrr: ако не, поне ще си остана с вървежа ..


Върни се в “Проекти”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта